CENNIK USŁUG

Cennik usług Biura Rachunkowego obowiązujący od 01.05.2020 r.


Przedstawiony cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy z naszym Biurem.

Usługi rozliczane w oparciu o stawkę godzinową są naliczane za każdą rozpoczętą godzinę.

Podane ceny są cenami netto.

KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (KPiR)
LICZBA DOKUMENTÓW BEZ VAT / M-C Z VAT / M-C
do 10 dokumentów 150 zł 200 zł
od 11 do 20 dokumentów 200 zł 250 zł
od 21 do 30 dokumentów 250 zł 300 zł
od 31 do 40 dokumentów 300 zł 350 zł
od 41 do 50 dokumentów 350 zł 400 zł
za każde kolejne 10 dokumentów 50 zł 50 zł
EWIDENCJA PRZYCHODÓW (RYCZAŁT)
LICZBA DOKUMENTÓW BEZ VAT / M-C Z VAT / M-C
do 10 dokumentów 100 zł 150 zł
od 11 do 20 dokumentów 150 zł 200 zł
od 21 do 30 dokumentów 200 zł 250 zł
za każde kolejne 10 dokumentów 50 zł 50 zł
CENNIK USŁUG DODATKOWYCH
OBSŁUGA KADROWO - PŁACOWA CENA
Umowy o pracę 35 zł/os.
Umowy cywilnoprawne 20 zł/os.
Założenie akt osobowych pracownika 10 zł/os.
INNE CENA
Prowadzenie rozrachunków + 50-100% ceny za usługę podstawową
Delegacja krajowa 30 zł/szt.
Delegacja zagraniczna 50 zł/szt.
Nota korygująca 10 zł/szt.
Deklaracje VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, ZUS 15 zł/szt.
JPK_VAT 15 zł/szt.
Korekta deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, ZUS 50 - 100 zł/szt.
Korekta JPK_VAT 50 zł/szt.
Korekta listy płac 100 zł/szt.
Zgłoszenie/wyrejestrowanie/aktualizacja w ZUS 15 zł/szt.
Wnioski do ZUS, US, GUP od 50 zł/szt.
Opracowanie wniosków kredytowych/leasingowych 50 – 150 zł/szt.
Sprawozdanie do GUS od 100 zł/szt.
Aktualizacja danych CEIDG, US, ZUS 50 zł/szt.
Rozliczenie roczne PIT od 100 zł/szt.

*Opłaty za wszelkie dodatkowe usługi nieobjęte powyższym cennikiem będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Klientem.

Zapisem księgowym jest każdy dokument, podlegający wpisowi do określonej ewidencji, np.: faktura, rachunek, umowa o pracę, raport fiskalny, lista płac, wyciąg bankowy, rozliczenie różnic kursowych. Zapisem księgowymi są także dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np.: kosztów przebiegu pojazdu lub amortyzacji środków trwałych.

Swoją ofertę dostosowujemy bezpośrednio do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Na ostateczną cenę usługi wpływają przede wszystkim:
- rodzaj prowadzonej działalności;
- rodzaj prowadzonej ewidencji;
- ilość dokumentów podlegających księgowaniu.

W przypadku pytań zachęcamy do telefonicznego lub mailowego kontaktu z naszymi pracownikami.

strefa klienta

Przejdź do panelu zarządzania w każdym miejscu, o każdej porze i na każdym urządzeniu. Zarządzaj swoimi fakturami tak, jak Ci wygodnie.

Saldeo to nowoczesnebezpieczneprzyjazneoprogramowanie rachunkowe!

Otwórz panel
© 2020 Tiger-Net Marcin Sawaryn. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.